קידום אתרים בפייסבוק

אולי תופתעו לדעת, אבל קידום אתרים בפייסבוק אינו דומה לקידום אתרים בפלטפורמות אחרות. אמנם יש עדיין מקום ותמיד יהיה מקום לקידום אורגני בפייסבוק, אבל אם אתם רוצים רמת מעורבות גבוהה של גולשים – אתם חייבים להשתמש (או לפחות לדעת מה זה) קידום אתרים בפייסבוק.

 

אז מה זה קידום אתרים בפייסבוק?

קידום אתרים בפייסבוק נעשה באמצעות מספר כלים, למשל  Boost Post, Ads Manager ו-Retargeting ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כבר עכשיו מסיבה אחת – מיד נסביר עוד על כל כלי פרסום כך שאתם תדעו בדיוק על מה מדובר.

  • Boost Post – מדובר בכלי הפרסום הבסיסי בפייסבוק שמוכר גם בשמו הנוסף -פוסטים ממומנים. אפשרות זו מאפשרת לקדם בתשלום פוסט קיים במטרה אחת – להגדיל את החשיפה של קהל היעד שלכם לעדכונים, אירועים או הצעות מיוחדות בדף הפייסבוק שלכם.

אמנם רמת המעורבות של הגולשים בפוסטים ממומנים נחשבת גבוהה במיוחד, הן מבחינת לייקים, הן מבחינת שיתופים והן מבחינת תגובות, אבל אפשרויות המיקוד של פוסטים אלו נחשבת למוגבלת ולכן לרוב עדיפים כלי פרסום אחרים.

  • Ads Manager – מדובר במודעת פרסום שמיועדת למטרה ספציפית כמו הגדלת המעורבות בדף, הגדלת הלייקים ועוד. מודעות אלו מאפשרות למקד את הפרסום לפי קהל יעד ספציפי שמוגדר לפי מיקום גאוגרפי, מין, גיל, תחומי עניין ועוד לפי בחירתכם.

אנחנו ממליצים לעשות שימוש מגוון בצורת פרסום זו, כלומר ליצור מספר מודעות עם הגדרות שונות ולבדוק את האפקטיביות של כל אחת מהן. אפשרות נוספת היא ליצור מודעה מסוג Custom Audiences שמופנית לקהל יעד ספציפי, כך שהיא מותאמת באופן אישי לקהל הנדרש.

  • Retargeting – מדובר בפנייה חוזרת לאנשים שביקרו באתר אבל שלא ביצעו רכישה כלשהי, למשל להגדיר מיהם מבחינת מיקום גאוגרפי, מין, גיל, תחומי עניין ועוד ולייצר עבורם פוסט או מודעה. בכל מקרה, הפוסט/מודעה חייבים להתחשב בפרמטרים של אותם לקוחות פוטנציאליים ולהציע להם הצעות רלוונטיות.

 

וזה לא הכל

אמנם אלו כלי הפרסום הפופולריים ביותר לצור קידום אתרים בפייסבוק אבל הם לא היחידים. החל משנת 2016 פייסבוק מאפשרת לכם ליהנות מכלי פרסום נוסף – צ'אט בוט. מדובר באחד כלי הפרסום החמים ביותר בתחום הפרסום והוא מבוסס על שני דברים :

  • צ'אט – תוכנת המסרים מסנג'ר שקיימת בפייסבוק
  • בוט – תוכנה בעלת בינה מלאכותית

השילוב בין השניים יותר תוכנה שמשמשת תחליף לשירות לקוחות אנושי ונותנת מענה ראשוני לפניות.

למעשה, כל שנדרש מכם לעשות הוא להחליט על אופן הפרסום (קידום אתרים אורגני או ממומן) ולבחור את כלי הפרסום המתאים (למשל מבחינת תקציב ) ולצאת לדרך. אנחנו כמובן מאחלים לכם בהצלחה.

One thought on “קידום אתרים בפייסבוק”

  1. צהריים טובים לכולם, במידה ואתם מחפשים חברה שתוכל לפרסם
    אתכם וגם להציע לכם שירותי פרסום ממומן פנו אל חברת Pirsumyashir
    ובה תמצאו את כל סוגי השירותים במקום אחד איכותי מאוד וגם תהנו
    ממחירים משתלמים מאוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.